Jak nastavit e-mailový klient v iOS (iPhone, iPad)?

Zvolte Nastavení a vyberte položku Pošta, kontakty, kalendáře.
Vyberte Přidat účet


Na obrazovce se seznamem přednastavených mailových účtů vyberte Jiný.


Na další obrazovce vyberte Přidat poštovní účet.


Na následující obrazovce vyplňte své jméno a příjmení, emailovou adresu a heslo k poštovní schránce. Popis emailového účtu můžete zvolit libovolný, doporučujeme ponechat pro přehlednost emailovou adresu.


Na následující obrazovce vyberte typ účtu (pro mobilní zařízení doporučujeme IMAP). Vyplňte server příchozí a odchozí pošty podle údajů, které jste od nás obdrželi. Pravděpodobně to bude některý z našich serverů: doyle.netservis.cz nebo moulin.netservis.cz. Do kolonky Uživatele vyplňte emailovou adresu.


Vyčkejte na ověření údajů (může trvat i několik minut). Na poslední obrazovce vyberte synchornizaci Pošty a nezapomeňte Uložit.


Po úspěšném založení účtu je potřeba ještě nastavit zabezpečení, jinak nebude fungovat přijímání a odesílání mailů. Otevřete Nastavení, vyberte Pošta, kontakty, kalendáře a zvolte nově založený účet.


Vyberte Vaši emailovou adresu


Vyberte server odchozí pošty SMTP.


Vyberte primární server


Zapněte volbu Použít SSL a zkontrolujte nastavení Port serveru - mělo by být vyplněno číslo 465. Po nastavení potvrďte volbou Hotovo.


Vraťe se k nastavení účtu a zvolte Ostatní.


v Nastavení příchozí pošty také zapněte volbu Použít SSL a nastavte Port serveru 993.


Úvodní stránka > Emaily a nastavení emailů > Jak nastavit e-mailový klient v iOS (iPhone, iPad)?



NETservis



NETservis s.r.o. Všechna práva vyhrazena © 2008 Copyright