Kde se zobrazují přirozené výsledky vyhledávání a kde placené?
Související odkazy
Většina vyhledávačů rozděluje výsledky vyhledávání na ty, které jsou přirozené a na ty které jsou placené (reklama).
Přirozené výsledky - většinou zabírají na obrazovce hlavní prostor. Vyhledávače je řadí podle toho, jak považují jednotlivé stránky za kvalitní a snaží se, aby tyto výsledky byly kvalitní i zhlediska návštěvníka, který něco hledá, protože pak bude mít důvod, aby se vracel a daný vyhledávač tak měl vyšší návštěvnost.
Placené výsledky - zobrazují se většinou nad, vedle nebo i pod přirozenými výsledky vyhledávání. Mohou, ale nemusí být označeny jako placená reklama. Ani zde nemusí platit, že ten kdo zaplatí za proklik nejvíce, budenejvýše. Většinou jde o poměr kvalita inzerátu/cena za proklik.
Níže můžete vidět rozdělení přirozených výsledků vyhledávání a placené reklamy na Seznamu a Google:
Seznam - rozlišení výsledků vyhledávání na přirozené a placené
Google - rozlišení výsledků vyhledávání na přirozené a placené
Přirozené výsledky - většinou zabírají na obrazovce hlavní prostor. Vyhledávače je řadí podle toho, jak považují jednotlivé stránky za kvalitní a snaží se, aby tyto výsledky byly kvalitní i zhlediska návštěvníka, který něco hledá, protože pak bude mít důvod, aby se vracel a daný vyhledávač tak měl vyšší návštěvnost.
Placené výsledky - zobrazují se většinou nad, vedle nebo i pod přirozenými výsledky vyhledávání. Mohou, ale nemusí být označeny jako placená reklama. Ani zde nemusí platit, že ten kdo zaplatí za proklik nejvíce, budenejvýše. Většinou jde o poměr kvalita inzerátu/cena za proklik.
Níže můžete vidět rozdělení přirozených výsledků vyhledávání a placené reklamy na Seznamu a Google:
Seznam - rozlišení výsledků vyhledávání na přirozené a placené
Google - rozlišení výsledků vyhledávání na přirozené a placené
Zde se nacházíte: Úvodní stránka > Optimalizace pro vyhledávače > Kde se zobrazují přirozené výsledky vyhledávání a kde placené?